

De Structuurformule
jouw blauwdruk voor meer overzicht,
minder stress en efficiënter werken
Je herkent het ongetwijfeld:
Je bent een gedreven ondernemer die altijd klaarstaat voor klanten, maar achter de schermen is het vaak zoeken.
Je werkt keihard, maar het overzicht ontbreekt.
Offertes, planning, personeel, e-mails… alles loopt door elkaar.
Je verliest tijd aan ad hoc beslissingen, stelt zaken uit en merkt dat er geen ruimte is om strategisch te werken.
Dat zorgt voor stress en onrust.
Je weet dat het anders kan, maar je hebt geen tijd om alles
uit te zoeken.
En ondertussen blijft de groei uit.
En dat is nu precies wat we samen aanpakken in de Structuurformule.
"Frederik heeft ons enorm geholpen bij de
optimalisering en vereenvoudiging
van onze administratie"
Je wilt een bedrijf dat werkt vòòr jou,
niet tégen jou
Je doet elke dag je uiterste best en klanten zijn tevreden.
Maar achter de schermen is het een ander verhaal.
Je inbox puilt uit. Facturen, agenda’s, personeel, offertes, mails, planning,...
Ondanks al je harde werk voelt het alsof je maar wat doet.
Er is geen systeem, geen overzicht, geen rust.
Het kost je bakken energie en je hebt amper tijd om aan je bedrijf te werken,
laat staan te groeien.
Je droomt van meer dan overleven.
Je wil een bedrijf dat werkt vóór jou, niet tegen jou.
Je hoeft dit gelukkig niet alleen uit te zoeken.
Je hoeft enkel te kiezen voor een aanpak die werkt.
Het is tijd om actie te ondernemen, zodat je terug kan genieten van je werk,
kan dromen en kan groeien.

✅
✅
✅
✅
Ik combineer meer dan 10 jaar ervaring in diverse sectoren met praktische ervaring als ondernemer.
Ik weet waar het bij zelfstandigen en KMO’s vaak spaak loopt.
Ik hielp al tientallen ondernemers om hun administratie te stroomlijnen, hun tools op orde te zetten en hun tijd terug te winnen.
De communicatielijnen zijn kort. Ikzelf ben steeds bereikbaar via Whatsapp, telefoon of mail.
Mijn begeleiding is op maat. We bouwen samen een plan dat werkt voor jou. We kijken waar je vandaag staat en waar je naartoe wilt.
Mijn belofte
Ik help jou en je bedrijf naar rust en groei met een helder plan
en zichtbare resultaten.
Rust in je hoofd, structuur in je werking en een helder groeiplan.
We stellen duidelijke doelen, vertalen die naar concrete acties en
bouwen een systeem dat blijft werken.
Zo bereik jij jouw doelen en gaat je zaak écht vooruit!

Dit is waarom ik jou kan helpen
Voor wie is de structuurformule?
Dit traject is er niet voor iedereen. En dat is maar goed ook. De Structuurformule is ontwikkeld voor ondernemers die klaar zijn om anders te gaan werken. Slimmer, gestructureerder, met focus.
✅ Voor wie het wel is:
-
Je runt een eigen zaak en je wilt efficiënter werken,
met meer structuur en overzicht.
-
Je bent klaar om keuzes te maken,
knopen door te hakken en actie te ondernemen.
-
Je wilt niet nog een cursus die stof ligt te vergaren,
maar iemand die echt met je meedenkt.
-
Je gelooft dat een goed systeem en een duidelijk plan
je rust én groei kunnen opleveren.
❌ Voor wie het niet is:
-
Je hebt geen tijd (of zin) om actief te werken
aan de fundamenten van je zaak.
-
Je ziet betalen voor tools als een kost en
niet als een investering die tijd en dus ook geld oplevert
-
Je bent op zoek naar snelle trucjes
of een magische knop die alles vanzelf oplost.


Over mij
Ik ben Frederik Schutyser, gedreven ondernemer en oprichter van AdCore.
Met roots in economie en finance en jarenlange ervaring in diverse sectoren,
heb ik tal van zelfstandigen en KMO’s geholpen om hun administratie, planning en werking efficiënter te maken.
Mijn aanpak is praktisch, resultaatgericht en op maat:
ik duik mee in jouw bedrijf, begrijp jouw specifieke uitdagingen en
vertaal die in concrete actieplannen.
Samen creëren we een manier van werken die je zaak écht vooruit helpt.

Dit krijg je bij
de structuurformule
Kick-off
Live of online sessie waarbij we de doelen en acties bepalen voor de rest van het traject.
24/5 support
Steeds bereikbaar via Whatsapp, mail of telefoon.
Opvolgsessies
Regelmatige opvolgsessies waarbij we de vinger aan de pols houden, doelen bepalen en taken verdelen.
Afsluiting
We sluiten het traject af met een duidelijk resultaat en bepalen eventuele next steps.
Dit is wat we gaan doen!
In 2 maanden tijd gaan we je hele organisatie onder de loep nemen.
We bekijken alle aspecten van je administratie en bepalen waar tijd kan bespaard worden,
eventueel aan de hand van tools die passen bij jouw bedrijf en je doelstellingen.
Dit kan gaan over onder andere:
- Opmaken en opvolgen van offertes
- Genereren en opvolgen van leads/potentiële klanten
- Verkoopfacturen opmaken en opvolgen
- Aankoopfacturen en betalingen opvolgen
- Personeelsbeheer
- Personeelsplanning
- Projectbeheer
- Documentbeheer
- Mails
- Afspraken en boekingen
- Voorraad
- ...
In dit traject krijg je alle tools en support die je nodig hebt om structuur in te bouwen in je organisatie, waardoor jij terug rust en overzicht bewaart!
Na deze twee maanden, heb je een geöliede administratieve machine
en kan je verder groeien op een professionele manier!
Stap 1
Kick-off
We leren elkaar kennen in een uitgebreide kick-off meeting, online, of liever nog ter plaatse bij jouw bedrijf.
We doorlopen je huidige manier van werken en identificeren de handelingen die teveel tijd en/of energie kosten.
We bespreken welke domeinen je ook effectief wil en kan aanpakken en beleggen eventueel al demo's met leveranciers van externe tools.
We maken afspraken en eindigen met een concreet actieplan
en timing!
Stap 2
Werk aan de winkel!
Ongeveer om de 14 dagen hebben we intensieve werksessies.
In deze sessies gaan we effectief aan de slag.
We nemen concrete acties, maken accounts aan bij tools, doorlopen de instellingen en leren er mee werken.
We bepalen welke stappen moeten worden gezet tegen de volgende keer en verdelen de taken.
Deze sessies herhalen zich tweewekelijks gedurende het hele traject, zodat we stapsgewijs de hele administratie van uw organisatie op orde zetten.
Enkel nog een afspraak voor de volgende keer vastleggen en we kunnen er weer tegenaan!
Stap 3
Next?
Op het einde van het traject nemen we nog uitgebreid de tijd om:
- een laatste finetuning te doen
- eventuele vragen te beantwoorden
- het project te evalueren
We bepalen samen nog eventuele next steps om op basis van de nieuwe structuur groei te genereren.
Je gaat aan de slag in een vernieuwde, professionele organisatie, ervaart rust, structuur en orde!
Bonus:
Whatsapp support

Klaar voor actie?
Ik denk graag met je mee over meer rust en structuur in je bedrijf. Binnen 30 minuten weet jij welke kansen ik voor jou zie en wat je concreet kunt doen om tijd te winnen binnen je administratie.
We bespreken ook of de structuurformule bij jou en je bedrijf past, maar no worries, je zit nergens aan vast.
Frederik Schutyser
AdCore